FAQ
1. Kiedy opublikowane zostaną wyniki konkursu?
- Wyniki konkursu zostaną opublikowane 29.07.2019. Termin może zostać przesunięty o 7 dni w przypadku wystąpienia nieplanowanych problemów.
2. Czy mogę opublikować więcej niż jedną konkursową pracę?
-Tak, nie ma limitu opublikowanych prac. Każda zostanie poddana indywidualnej ocenie.
3. Nie umieściłem/łam hashtagu #ucdpolishcuts pod zdjęciem. Czy będzie ono brane pod uwagę?
- Nie. Ocenianie będą wyłącznie zdjęcia, które znajdą się pod hashtagiem #ucdpolishcuts.
4. Czy pod zdjęciem mogą znaleźć się dodatkowe hashtagi i opis?
- Tak. Imię twórcy oraz hashtag #ucdpolishcuts są wymagane przez regulamin. W poście może znaleźć się jednak dodatkowy opis oraz inne hashtagi.
5. W poście umieściłem/łam tylko dwa zdjęcia zamiast trzech. Czy będzie on brany pod uwagę?
- Nie. Zgodnie z regulaminem w poście muszą znaleźć się trzy zdjęcia. Front, tył fryzury oraz zdjęcię produktu Uppercut Deluxe użytego do wykonania fryzury.
6. Do wykoanania fryzury użyłem/łam produktu innej marki, czy mój post będzie brany pod uwagę?
- Nie. W konkursie biorą udział jedynie fryzury wykonane przy pomocy produktów Uppercut Deluxe.
7. Wygrałem/łam wstęp na szkolenie, ale nie mogę przyjechać. Czy mogę przekazać wejściówkę komuś znajomemu?
- Nie. W przypadku zgłoszenia nieobecności, wyłoniony zostanie inny uczestnik konkursu, który otrzyma wejściówkę na szkolenie.
8. Jestem barberem/barberką, ale nie pracuję na terenie Polski. Czy mogę wziąć udział w konkursie?
- Niestety nie. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla osób aktywnie wykonujących zawód fryzjera na terenie Polski.
9. Pracuję jako barber/barberka w Polsce, ale nie mam polskiego obywatelstwa. Czy mogę wziąć udział w konkursie?
-Tak. W konkursie mogą brać udział wszystkie osoby aktywnie wykonujące zawód fryzjera na terenie Polski bez względu na posiadane obywatelstwo.